What Is a Smart Home?
A smart home refers to a convenient home setup where appliances and devices can be automatically controlled remotely from anywhere with an internet connection using a mobile or other networked device. Devices in a smart home are interconnected through the internet, allowing the user to control functions such as security access to the home, temperature, lighting, and a home theater remotely.
Key features
A smart home allows homeowners to remotely control appliances, thermostats, lights, and other devices using a smartphone or tablet via an Internet connection.
Smart homes can be operated via wireless or hard-wired systems.



ویژگی های کلیدی
خانه هوشمند به صاحبان خانه این امکان را می دهد که از راه دور وسایل، ترموستات، چراغ ها و سایر دستگاه ها را با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت از طریق اتصال به اینترنت کنترل کنند. خانه‌های هوشمند را می‌توان از طریق سیستم‌های بی‌سیم یا با سیم سخت کار کرد.
خانه هوشمند چیست؟
خانه هوشمند به یک راه‌اندازی خانگی مناسب اشاره می‌کند که در آن وسایل و دستگاه‌ها می‌توانند به طور خودکار از راه دور از هر نقطه و با اتصال به اینترنت با استفاده از تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های شبکه کنترل شوند. دستگاه‌های یک خانه هوشمند از طریق اینترنت به یکدیگر متصل هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا عملکردهایی مانند دسترسی امنیتی به خانه، دما، روشنایی و سینمای خانگی را از راه دور کنترل کند
.